Artikelparadis

Artikelparadis startades 2011 och drivs för närvarande av Staffan Sundblad. Vi har som mål att bli den största och bästa svenska artikelkatalog som världen har skådat. Med din hjälp kan vi göra detta möjligt. En artikelkatalog är ett perfekt sätt för att exponera dig själv eller dina webbprojekt på internet. Skriv artiklar, lägg in länkar, skicka in dom, få dom publicerade och se din business växa för varje dag!

Senaste artiklarna:

Är ni professionella på ert företag?

Var seriös och ta hand om ditt företag!

Det finns många saker du kan göra för att öka seriositeten på ert företag. Du har i dagens läge inte råd att tappa kunder genom att ni inte sköter ert arbete på ett tillfredsställande sätt.

Var seriös och arbeta som ett proffs, eller ännu bättre. Anställ bara proffs och se ditt företag få en skjuts uppåt. I denna artikel får du ett tips som du kan använda dig av direkt för att få en högre seriositet väldigt snabbt.

Låt ett proffs svara i telefonen

Hur låter det när någon av dina anställda svarar i telefonen? Vet du det egentligen? Så här kanske:

”Nä, asså, du får gå in på sajten och kolla liksom för jag vet inte …”.

Allt för många företag har någon som antingen är otrevlig, inkompetent eller dåligt utbildad som svarar på inkommande samtal. Det här är ju ett säljsamtal!

Tänk dig att du har annonser i olika tidningar och uppmanar folk att ringa; om du då inte har proffs som svarar i telefonen är annonspengarna kastade i sjön. De som ringer vill ha sina frågor besvarade och de vill prata med någon som kan hjälpa dem. Kan de som svarar i telefonen på ditt företag göra det?

Ett företag som har riktigt kompetenta personer som svarar i telefonen är Svenssons i Lammhult. Ring och kolla så får du se själv. Man ska behandla alla inkommande samtal som guld.

Var seriös i telefonen. Det är ett av dina mest användbara verktyg när du skall behålla eller ragga nya kunder. Se till att allting sköts korrekt annars är det garanterat något annat företag som gärna tar dina kunder. Är du själv inte så bra på att prata i telefonen, så lär du dig det snabbt eller så anställer du en eller ett par skickliga personer som kan sköta det åt dig och ditt företag.

Detta är ett seriöst tips och ta väl hand om både dig och ditt företag med hjälp av telefonen.

5 Apr 2013